Barney Frank present during marijuana bust

image

You must need to login..!

Description
johnnymac74 asked:

Friday, 06 Nov 2009, 10:54 PM EST Congressman Barney Frank was present during a marijuana arrest at James Ready’s home in Ogunquit, Maine. Ready is well-known for his relationship with Congressman Frank. Congressman Frank tells FOX25 that he was surprised and disappointed with what police found. He also tells us that he wouldn’t recognize a marijuana plant if he saw one because he is, “not a great outdoorsman,” and ,”wouldn’t recognize most plants.” LOL!!!! Nice try Barney. www.myfoxboston.com

15 comments on “Barney Frank present during marijuana bust

  1. scotland88 on

    these politicians think they know a thing or two about weed. you dont know shit until you take a good hit from a bong then chill out to some sublime or bob marley.

  2. Metallicat100 on

    Have you tried the Hawaiian Kona?
    Tried that back in the day-sweetest yummiest stuff I ever had.
    I think the country is already stoned. People just keep it under the radar.

  3. JJRage420 on

    If they legalized it, liquor would be replaced within a year, ciggerettes would go down, they would have a trillion dollar industry within a couple years. You can grow pot in every state in the continental US. Not to mention weed from Hawaii would probably be killer. Tropical buds,lol.
    Just think how many jobs that would create. Our country would suddenly be stoned and wealthy.

  4. Metallicat100 on

    Yeah but the fed would find a way to fuck that industry up too. Shit, they can’t even run a post office. Now they’re gonna mess up my meds-hands off my ganja man!!

  5. JJRage420 on

    I agree 100%. If our country would legalize marijuana commercially, we would be out of debt in maybe five years. A lot sooner than their dopehead jobs bill.
    marijuana is the antidrug! 420 Forever!!!

  6. roscoe85cj on

    Barney Frank said he doesn’t even know what dope looks like .. ha ha

    one look in the mirror would fix that

    this maggot is just another democrap that thinks he c ould lie his way out of Ft. Knox

  7. notabuzzkill on

    Wow FOX good work on news… get fu*king real FOX.

    PATHETIC.

    Bongs, marijuana plants, pictures, bongs, smoke, dope, THC, bongs…

    WOW GIVES A SHIT?!

  8. copcorona on

    Bongs and Marijuana plants! OMG! That arrest was waste of police time and taxpayers money. America is going broke, but She has lots of money to arrest people for smoking and growing pot.
    WTF? Legalize it already!
    The taxes generated would help broke states and even more money would be saved by closing down the
    AMERICAN DRUG GULAG!
    but no
    The prison industrial complex rolls on.
    Wasting money and wrecking lives all in an effort to legislate morality.

  9. GershonH on

    Barney is Gay, so there will be no trouble for him. He is a protected class of citizen. Remember there was a male prostitution ring out of his D.C. town home. So do you get it yet. Gangsta Government plain and simple.

Comments are closed.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!